افسانه های تبلیغاتی – اما و اگرها از صنعت تبلیغات

افسانه های تبلیغاتی – اما و اگرها از صنعت تبلیغات

تبلیغات به عنوان بهترین ابزار برای آگاهی از محصولی است که شرکت می خواهد به فروش برساند. این بهترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطب است و اگاهی آنها در مورد محصول،اما با انتخاب مناسب رسانه ها و البته زمان بندی است. اما اسطوره هایی وجود دارند که در مسیر تبلیغات موفقیت آمیز ایجاد کرده اند. ما سعی کردیم برخی از سوء تفاهمات را در مورد حوادث و حوادث صنعت تبلیغات توضیح دهیم .

افسانه های تبلیغاتی

  • تبلیغات فقط برای برخی از کسب و کار،کار می کند

اشتباه. تبلیغات فقط برای هر شرکت یا کسب و کار،کار می کند و تنها به درستی اجرا می شود. اما با توجه به تبلیغات بد، بسیاری از تبلیغات کمپین به نحوی مطلوب کار نمی کنند و مردم فکر می کنند که تبلیغات فنجان چای نیستند. آنها باید یک قاعده ساده از تبلیغات را درک کنند – این باید برای افراد مناسب در زمان مناسب از طریق رسانه درست در جای مناسب باشد.

  • تبلیغات فقط زمانی لازم است که کسب و کار آهسته باشد

اشتباه. چه کسی گفت که مارک های بزرگ و موفقیت آمیز محصولات خود را تبلیغ نمی کنند؟ تبلیغات یک فرآیند مداوم با تعدادی از تجدید هر زمان که نیاز است. اما، بله، زمانی که کسب و کار واقعا کند است یا کم است، تبلیغات باید سنگین و تعداد بیشتری باشد. این به محصول کمک می کند تا ارزش بازار خود را بهبود بخشد و مردم را از محصول آگاه سازد.

  • اگر محصول فروش نداشته باشد، آن را تبلیغ کنید

این فقط درست نیست فقط در مورد آن فکر کن. اگر شما یک محصول را به فروش می رسانید که در همه چیز رضایت بخش نیست و هیچ کس از آن استفاده نمی کند، چگونه از قفسه پاک می شود. شما باید نیاز مشتری را درک کنید و سپس محصول را به فروش برسانید. تبلیغات به این معنی نیست که هر چیزی را که میخواهید به فروش برساند، بلکه به معنای فروش آنچه مشتری ها میخواهند.

  • تبلیغ نیازهایی ایجاد می کند

نه. مردم قبلا دارای کاست هایی بودند که برای پخش و گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود، زمانی که گزینه CD را نداشتند. این فن آوری است که وارد شد، و تنها پس از آن سی دی تبلیغ و فروخته شد. تبلیغات تنها جایگزین چیزهای قدیمی با جدید است، این نیازی نیست.

  • اثرات تبلیغاتی برای دهه ها ادامه دارد

این کیفیت محصول است که همچنان ادامه دارد. بی تردید تبلیغات به افزایش فروش محصول کمک می کند و در حافظه مردم باقی می ماند، اما ذهن توسط محصول خود دستگیر می شود.

  • شوخ طبعی در تبلیغات

گاهی اوقات شوخ طبعی به پیام های پیام رسانی به مصرف کنندگان می پردازد، اما نه هر بار که مشکلی ایجاد می کند. بسیاری از آن ها به مردم کمک می کند که آگهی و محصول را به یاد داشته باشند و به ایجاد یک نگرش مثبت نسبت به تبلیغات کمک کند.

  • جنسیت فروش می کند

نه همیشه. برخی از تبلیغ کنندگان برای افزایش فروش فقط از جنس استفاده می کنند و فراموش می کنند که محصول به این نوع آگهی نیاز ندارد. به یاد داشته باشید زمانی که مدل های Milind Soman و Madhu Sapre برای نام تجاری کفش برهنه قرار می گرفتند. این واقعا بی اهمیت بود.

  • خلاقیت مهمترین عامل است

آگهی باید به اندازه کافی خلاق باشد تا بتواند مشتریان را جذب کند، اما این تنها عامل فروش نیست. باید پیام خوبی برای ارائه، بهترین انتخاب رسانه و بهترین کیفیت محصول داشته باشد تا محصول و آگهی هر دو موفق باشد.

  • هزینه های تبلیغاتی بسیار زیاد است

تبلیغات نیازمند پول است، اما باید نتایج را در قالب هایی از افزایش فروش، افزایش شهرت در صنعت، شناخت محصول و همچنین افزایش ارزش بازار محصول که آگهی ها به همراه آورده است، در نظر بگیریم.

بنابراین این ها شایع ترین افسانه های صنعت تبلیغاتی هستند که به عنوان مانع در آینده آشکار تبلیغ کنندگان و تبلیغاتی کار می کنند و ما باید بر این موانع غلبه کنیم و افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *