نکاتی برای تبلیغات موثر

نکاتی برای تبلیغات موثر

آنچه که شما می گویید و چگونه آن را به کلمات، صدا یا تصاویر تبدیل می کنید می تواند موفقیت های تبلیغاتی شما را حیاتی کند. هدف تبلیغات:

  • جلب توجه مخاطب
  • درک هر چه بیشتر
  • اقدامات جهت تحریک مشتری (مانند پرس و جو یا بازدید از فروشگاه شما)
  • رسیدن به نتیجه (مانند فروش).
  • راهنمایی های زیر به این اهداف کمک می کند.

راهنمایی عمومی

  • یک قالب متمایز و قابل تشخیص برای تبلیغات خود را ایجاد کنید. در استفاده از این سبک، سازگار باشید.
  • نام تجاری خود را برجسته کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به خوبی سازمان یافته است و به راحتی پیگیری می شود.
  • همیشه اطلاعات مربوطه را که مشتریان بالقوه شما ممکن است بخواهند بدانند را شامل شود. به عنوان مثال ساعتهای باز یا آدرس فروشگاه شما.
  • مشتریان برای تماس با شما راحت باشند. ایا می خواهید آنها را از وبسایت خود، تلفن یا پست الکترونیک خود ببرید یا وارد فروشگاه کنید؟
  • اگر قیمت های خود را اضافه کنید، مطمئن شوید که مشتری ناراضی نشود.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات تماس، اطلاعات محصول و قیمت ها دقیق هستند.
  • از زبان ساده و مستقیم با کلمات روزمره استفاده کنید که برای درک آسان است.
  • به مشتریان خود بگویید چگونه می توانید با نیازها و خواسته های آنها به آنها کمک کنید.
  • پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را روشن کنید.
  • پیغام، سبک و فرمت خود را به مخاطبان هدف خود متصل کنید.

روزنامه ها، مجلات، دایرکتوری ها، پست های مستقیم و بیلبوردها

  • با استفاده از یک علامت قدرتمند یا یک گرافیک به یاد ماندنی جلب توجه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که گرافیک با کیفیت بالا است، به طوری که آنها در رنگ سیاه و سفید خوب باشند.
  • متن بیش از حد را شامل نشود، زیرا اکثر خوانندگان فقط تبلیغات شما را برای اطلاعات کلیدی اسکن می کنند.

تلویزیون

  • ایده را روی صفحه نمایش نشان دهید و با اطلاعات بیشتری (به عنوان مثال یک آگهی چاپی یا بروشور به طور مستقیم به صفحه بیننده منتقل شده) با آن پشت کنید.
  • سعی نکنید هر محصول را بر روی صفحه نمایش قرار دهید – هدف یک تبلیغ است که به یاد ماندنی است.
  • از بازیگران حرفه ای (یا دانش آموزان بازیگری) یا صدای هنرمندان به جای خانواده و دوستان استفاده کنید.

رادیو

  • آن را ساده نگه دارید و سعی نکنید بیش از حد بسیاری از ایده ها را در یک زمان ۳۰ ثانیه ای بیان کنید.
  • مزایای یک محصول، قیمت و نام کسب و کار خود را تکرار کنید تا شنوندگان آن را فراموش نکنند.
  • از هنرمند حرفه ای (یا دانشجو) استفاده کنید تا اینکه خودتان آن را انجام دهید.

آنلاین

  • فکر کنید در مورد چه چیزی بهتر از اینترنت کار می کنید – فقط یک تبلیغ چاپی را دریافت نکنید و آن را آپلود کنید. شما فقط می توانید یک عنوان و یک لینک به وب سایت خود داشته باشید.
  • همانطور که خواندن روی صفحه آسان نیست به عنوان چاپ، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما تمیز و بی نظیر است.
  • از زبان مخاطبان هدف خود استفاده کنید تا مشتریان را درگیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *